poniedziałek, 22 lipca 2013

W poszukiwaniu muffinki doskonałej


Okazja była wyjątkowa, wyjątkowa powinna być również muffinka – pomyślałam. Uwielbiam piec w ramach prezentów, nie ma to jak podzielić się czymś słodkim, zrobionym własnoręcznie. A żeby wypiek dorównał wyjątkowością okazji, postanowiłam poszukać nieprzeciętnego opakowania. Chodziłam i szukałam, głównie po modnych w Krakowie miejscach, gdzie sprzedają cupcake (swoją drogą dlaczego nie mogą się one nazywać tak prosto i ślicznie – babeczki???). W jednym z takich miejsc polecono mi firmę „współpracującą” – Beetlebits.pl. 

Najpierw sprawdziłam przez internet – strona przejrzysta, jasna, produkty online wyglądały niezwykle atrakcyjnie. A że jestem ciut nieufna jeśli chodzi o sprzedaż internetową, postanowiłam odwiedzić sklepik osobiście. I nie pożałowałam. Z gwarnej ulicy Floriańskiej, krok w bok, w jedną z niepozornych bram i…poczułam się znów jak dziecko, jak w sklepie w z zabawkami! Niemal jak w piernikowym domku! Można tu kupić wszystko, co służy do wyrabiania, a przede wszystkim ozdabiania ciast, ciasteczek i babeczek oczywiście. O ile dobrze się zorientowałam – filozofią tego miejsca jest udostępnienie profesjonalnych półproduktów cukierniczych amatorom, ludziom, dla których pieczenie jest hobby. 



Nie muszą już oni kupować barwników w hurtowych ilościach, są one dostępne w maleńkich buteleczkach. Zachwycił mnie brokat cukierniczy w opakowaniach przypominających błyszczyki do ust oraz tęczowe rządki posypek w słoiczkach niczym fiolki. Mnóstwo tu zabawnych foremek (przebojem podobno są te w kształcie Angry Birds), a o neurotyczne chichotanie przyprawiły mnie koronkowe fartuszki (pewnie w zamyśle zupełnie niedwuznaczne;). No i najważniejsze – znalazłam odpowiednie opakowanie dla mojego prezentu. Co prawda okazało się, że Solenizantka dostać będzie mogła tylko jedną muffinkę, ale za to w brzuszku uśmiechniętej pandy:) 
Jestem pewna, że tu wrócę, szczególnie gdy się już zachmurzy, a liście spadną z drzew, to „dziewczyńskie” miejsce na pewno przywróci uśmiech na mojej twarzy.



Beetlebits
Ul. Floriańska 24
Kraków
http://beetlebits.pl

1 komentarz: